Top rankinge experts will guarantee your website will present in google search results. SEO visibility tools for competitors analysis Professional packages.

Thursday 25 March 2021

Keyword mapping and how to implement it

 اگر میں پوچھوں کہ بلاگنگ کا آپ کا حتمی مقصد کیا ہے؟ زیادہ تر کہیں گے "میں چاہتا ہوں کہ میری سائٹ گوگل کے سرچ نتائج میں سے کسی ایک صفحے پر موجود ہو۔" کیا آپ جانتے ہیں کہ یہ جواب SEO کے بارے میں کئی غلط فہمیوں میں سے ایک ہے۔


یہ مضمون اس مسئلے پر توجہ نہیں دے گا۔ اس کے بجائے ، میں گہرائی میں ڈوبا دوں گا کہ کس طرح کی ورڈ میپنگ یا SEO اصطلاحات میں کی ورڈ میپنگ کہا جاتا ہے ۔

کی ورڈ میپنگ کیا ہے؟

کی ورڈ میپنگ مکمل مطلوبہ الفاظ کی تحقیق پر مبنی ویب سائٹ پر مختلف صفحات پر متعلقہ مطلوبہ الفاظ تفویض کرنے کا عمل ہے۔ یہ سیکشن سائٹ پر سرچ سرچ انجن کی اصلاح کا ایک اہم پہلو ہے جو سرچ انجنوں کو صارف کی تلاش پر مبنی صفحہ کی مطابقت دیکھنے کی اجازت دیتا ہے۔

اگر آپ ابتدائی مطلوبہ الفاظ کی تحقیق اور نقشہ سازی کے عمل کو نظرانداز کرتے ہیں تو ، سرچ انجن کے نتائج والے صفحات (SERPs) پر ظاہر ہونے کے ل create آپ اپنا مواد تیار کرتے وقت آپ گھوم رہے ہوں گے۔

یہ کیسی نظر آتی ہے؟

آپ جو سافٹ ویئر (ٹولز) استعمال کرتے ہیں اس پر انحصار کرتے ہوئے ، کلیدی لفظ کی نقشہ سازی کے عمل کی متعدد شکلیں ہیں۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ حب اسپاٹ کے ٹولز کا استعمال کرتے ہیں تو ، آپ مطابقت کا اندازہ لگاسکتے ہیں ، مجموعی طور پر تلاش کے حجم کا اندازہ ، اور تلاش کے صفحے (SERP) پر اچھی طرح سے درجہ بندی کرنا کسی مطلوبہ الفاظ کے ل how کتنا مشکل ہے۔

تاہم ، کلیدی الفاظ کو نقشہ بنانے کا زیادہ روایتی طریقہ عام طور پر مرکزی صفحے پر روابط (اندرونی لنکس) بنا کر کیا جاتا ہے تاکہ تلاش کے انجنوں کو یہ معلوم ہوسکے کہ یہ بہت سے صفحات میں سب سے زیادہ متعلقہ ہے جس میں ایک ہی ہدف والے مطلوبہ الفاظ ہیں تاکہ آپ بناسکیں۔ یقین ہے کہ ہر عنصر آپ کے درجہ بندی کے اہداف کے ساتھ موافق ہوتا ہے۔

اس سے قطع نظر کہ آپ اپنے کلیدی الفاظ کو کس طرح نقشہ بناتے ہیں ، یہ سمجھنا ضروری ہے کہ اس کی ورڈ کی معلومات کو ایک مرکزی جگہ پر رکھنا ضروری ہے تاکہ آپ صفحے کا حوالہ دے سکیں ، اور ضرورت پڑنے پر تبدیلیاں کرسکیں۔

یہ بات ذہن میں رکھیں کہ SEO کی اصلاح کے نتائج میں کبھی کبھی گوگل سائٹ کے نتائج کے صفحات سے کلکس حاصل کرنے میں آپ کی سائٹ کو وقت لگتا ہے۔ تو ذرا صبر کریں ، اور اعتماد کریں کہ آپ نے جو کلیدی الفاظ کی تحقیق کی ہے اس کا خمیازہ ضرور چکائے گا۔

مطلوبہ الفاظ کی تحقیق

کلیدی الفاظ کی پوری تحقیق ، ایک مضبوط مطلوبہ الفاظ کے نقشے کی بنیاد کا تعین کرے گی۔ استعمال شدہ ٹولز کے لحاظ سے یہ عمل بھی کچھ مختلف نظر آسکتا ہے۔ مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کے عمل کے دوران بہت ساری چیزوں پر غور کرنا ہے۔

حجم تلاش کریں

یہ نمبر آپ کو کسی خاص مطلوبہ الفاظ پر مبنی اوسط ماہانہ تلاش کے بارے میں معلومات فراہم کرے گا۔ یہ ضروری ہے کیونکہ اس سے آپ کو اندازہ ہوگا کہ کسی ایک لفظ سے آپ کو کتنا پیج کا درجہ مل جائے گا اور ساتھ ہی اس سے پیدا ہونے والی ٹریفک کی مقدار بھی۔

مطلوبہ الفاظ کی مشکل سطح

اس معلومات سے آپ کو اندازہ ہوگا کہ آپ کو اپنی سائٹ کی موجودہ حیثیت کی بنیاد پر کچھ مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی میں کتنی کوشش کرنی چاہئے۔ عام طور پر ، چھوٹے مطلوبہ الفاظ میں لمبی مطلوبہ الفاظ (لمبی دم والے مطلوبہ الفاظ) سے کہیں زیادہ مشکل پیش آتی ہے ، لہذا ایک مطلوبہ الفاظ کی جتنی مخصوص بات ہوتی ہے ، اس سے تلاش کے صفحات (SERPs) پر درجہ بندی کرنا اتنا ہی آسان ہوجاتا ہے۔

مختصر دم بمقابلہ لمبی دم

اگر آپ کسی وسیع تر تلاشی اصطلاح پر توجہ مرکوز کریں تو یہ تھوڑا سا مغلوب ہوسکتا ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ ایتھلیٹک جوتے فروخت کرنے کے کاروبار میں ہیں تو ، لفظ "کھیلوں کے جوتے" (مختصر دم) کے لئے درجہ بندی کرنا تقریبا ناممکن ہوسکتا ہے ، خاص طور پر اگر آپ کی سائٹ ابھی شروع ہو رہی ہو۔ بہتر تلاش کی اصطلاحات جیسے "خواتین کے کھیلوں کے جوتے" یا "لمبی دوری سے چلنے والے جوتے" پر زیادہ توجہ دینا بہتر ہے بہتر مقابلہ کرنے والے پائے جائیں گے اور اس کے لئے بہتر بنانا آسان ہوسکتا ہے۔

مطلوبہ الفاظ سے متعلق

مواد کی نقشہ سازی کے عمل کے دوران متعلقہ بہت ضروری ہے ، کیونکہ گوگل صارفین کو بہترین معیار اور انتہائی متعلقہ مواد فراہم کرنے کے لئے مستقل کوشش کر رہا ہے۔ گوگل میں سے کسی ایک صفحے پر درجہ بندی کرنے کے لئے بھی اہمیت کا حامل ہے۔

SEO کے بارے میں سب سے عام غلط فہمیوں میں سے ایک گوگل سرچ پیج پر سائٹ کی درجہ بندی کے بارے میں سوچ رہا ہے۔ در حقیقت ، یہ آپ کی ویب سائٹ کے صفحات ہیں جو گوگل کے تلاش کے صفحات پر سائٹ کی درجہ بندی کا تعین کرتے ہیں۔ یہ ضروری ہے کہ پہلے صفحے پر درجہ بندی کے ل you آپ کی سائٹ پر متعدد صفحات ہوں۔ متعلقہ مواد تیار کرنا اور گوگل کے پہلے صفحے سے مضبوط داخلی روابط استوار کرنا ، یہ بہت مشکل ہے اور عام طور پر بڑی سائٹوں سے اس کی طاقت ہوتی ہے۔

اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کی سائٹ گوگل کے پہلے صفحے پر ہو ، تو یقینی بنائیں کہ آپ مطابقت پر توجہ دیں۔

آپ کا مواد مفید ہے

عام طور پر مفید مواد کلیدی الفاظ کی تحقیق کے عمل میں زیادہ توجہ نہیں دیتا ہے۔ یہ ایسی چیز نہیں ہے جس کی پیمائش کی جاسکے۔ یہ SEO کا فطری پہلو ہے۔ گوگل الگورتھم میں مسلسل اپ ڈیٹس کے ساتھ ، سرچ انجن تیزی سے تلاش کے مقاصد پر مرکوز ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ صارفین نہ صرف متعلقہ مواد تلاش کر رہے ہیں بلکہ اس سے بھی اہم بات یہ ہے کہ یہ مواد مفید ہے۔ اس سے باؤنس کی شرح میں کمی آئے گی ، سائٹ پر وقت میں اضافہ ہوگا ، اور صارف کی مجموعی مصروفیت ہوگی۔

کی ورڈ میپنگ اتنا اہم کیوں ہے؟

سرچ انجنوں کے پہلے صفحے پر سائٹ کے نمودار ہونے کے لئے کلیدی لفظ کا نقشہ ایک اہم عنصر ہے۔ اپنی سائٹ کیلئے مطلوبہ الفاظ کی نقشہ سازی کے عمل کو چھوڑیں۔ یہ عمل یہ سمجھنے میں بہت مددگار ہے کہ سرچ انجنوں کے ذریعہ ویب صفحات کو کس طرح دیکھا جاتا ہے اور ہم اپنے اہداف کے سامعین تک زیادہ مؤثر طریقے سے پہنچنے کے ل any کسی بھی مواقع کی نشاندہی کرسکتے ہیں۔

No comments:

Post a Comment

We love comments! We appreciate your queries but to protect from being spammed, all comments will be moderated by our human moderators. Read our full comment policy.